Cum să-ți controlezi viziunea


Potrivit autoarei Gretchen Rubin, obiceiurile reprezintă arhitectura invizibilă a vieții noastre de zi cu zi.

Gretchen Rubin a absolvit Dreptul la Universitatea Yale, profesând actualmente ca blogger, speaker și autoare a mai multor romane devenite bestselleruri în topurile New York Times. Printre acestea se numără volumul de față, dar și cărțile Happier at Home Cum să fii mai fericit acasă și The Happiness Project Proiectul fericirii.

Subiectele ei preferate sunt obiceiurile, fericirea și natura umană. Putem utiliza luarea deciziilor pentru a alege obiceiurile pe care dorim să le formăm, putem folosi voința pentru a începe să punem în aplicare acele obiceiuri; apoi — iar asta e partea cea mai grozavă — putem permite puterii extraordinare a obiceiurilor să preia conducerea.

Nu mai controlăm procesul luării deciziilor, nu mai facem un efort de voință și ne lăsăm conduși de obiceiuri. Pentru a se convinge de eficiența acestor teorii, Rubin le-a testat mai întâi pe ea însăși, familia și prietenii ei.

Cred că ai înțeles ideea.

O viață de zi cu zi cu relații profunde, pline de iubire și productive; o viață de zi cu zi cu energie, sănătate și productivitate; o viață de zi cu zi cu distracție, cu entuziasm și implicare, cu cât mai puține sentimente de regret, de vină sau de furie. Autoarea este de părere că pentru a avea o viață fericită, este important să adoptăm un sentiment de creștere personală. Iar acest sentiment de creștere personală apare de fiecare dată când adoptăm un nou obicei bun, ajungând astfel să facem lucrurile mai bine ca înainte.

efectele afinelor asupra vederii

Vreau să fiu mai bun! De unde încep? Asta pentru că, oamenii reacționează diferit atunci când vine vorba de formarea unor noi obiceiuri sau de renunțarea la anumite obiceiuri. La sfârșitul cărții vei regăsi niște mici teste care să te ajute să te încadrezi mai bine în categoria căreia îi aparții.

În ceea ce privește așteptările, cele exterioare țin de ceea ce așteaptă ceilalți de la noi, iar cele interioare țin de ceea ce așteptăm noi înșine de la noi.

Toate aceste simptome aflate la un nivel de intensitate ridicat pot indica existenta unor stari de anxietate si panica. Din pacate gradul in care aceste stari sunt intalnite la nivelul populatiei este unul destul de ridicat, ceea ce le face sa fie traite ca fiind chinuitoare si sa afecteze destul de mult calitatea vietii. Exista o mare reticenta in a apela la un psihoterapeut atunci cand apar aceste stari, in acelasi timp existand si o mare varietate de orientari terapeutice dintre care persoanele pot alege. In acest articol imi propun sa descriu, impreuna cu una dintre clientele cu care am lucrat pe acest tip de tulburare, ce inseamna anxietatea si panica din perspectiva orientarii cognitiv- comportamentale si ce presupune interventia cognitiv-comportamentala in anxietate si panica — aceasta fiind o orientare validata prin studii stiintifice.

Pentru a te dirija în cadrul acestui proces de autocunoaștere, Rubin, aplică un chestionar destinat acestei etape pe ea însăși. Va trebui să răspunzi așadar la întrebări precum cele cum să-ți controlezi viziunea mai jos, după modelul oferit de autoare.

Faptul că ținem evidența a ceea ce facem duce la autocunoaștere, iar autocunoașterea ne determină să avem mai mult autocontrol.

Cum sa devii mai bun: Cum sa-ti controlezi obiceiurile de zi cu zi

În acest capitol vei învăța să aplici monitorizarea în schimbarea obiceiurilor de zi cu zi. Gretchen Rubin a observat că există patru categorii de obiceiuri care contribuie cel mai mult la senzația de autocontrol și care întăresc astfel fundația tuturor obiceiurilor noastre.

Așadar, autoarea ne sfătuiește să începem cu schimbarea obiceiurilor fundamentale care ne ajută: să dormim, să facem mișcare, să mâncăm și să bem sănătos, să devenim mai disciplinați. Asta pentru că, datorită obiceiurilor fundamentale, uneori sunt posibile schimbări profunde.

Ne predispune să convertim o activitate într-un obicei. Obiceiurile se consolidează mai puternic și cum să-ți controlezi viziunea rapid atunci când sunt repetate cum să-ți controlezi viziunea moduri predictibile, iar pentru cei mai mulți dintre noi, faptul că o activitate este programată, tinde să ne oblige să o punem în aplicare.

Cu alte cuvinte strategia programării ne ajută să ne facem timp pentru lucrurile importante pentru noi, și totodată să ne achităm de îndatoririle zilnice.

viziunea panoramică este

Înseamnă să ne confruntăm cu consecințele sarcinilor noastre, chiar dacă acele consecințe înseamnă că cineva ne monitorizează. Pe parcursul acestui capitol vei afla cele mai eficiente metode de responsabilizare.

Cum să îmbunătățești cu viziunea la domiciliu

Cel mai bun moment pentru a începe Cele trei strategii prezentate mai departe pentru formarea de noi obiceiuri: Primii Pași, Tábula Rása și Fulgerul au la bază momentul de început pentru formarea noilor obiceiuri. Autoarea continuă să ne ofere și pe parcursul acestui capitol exemple care ne pot ajuta pe fiecare dintre noi să ne formăm noi obiceiuri sau să renunțăm la proastele obiceiuri.

hipermetropie și miopie legate de vârstă

Primii Pași sunt esențiali pentru a începe orice. Dar sunt și cel mai greu de făcut din cauza tendinței noastre perfide spre procrastinare.

Cum să-ți crești viziunea

Oamenii au tendința să amâne chiar și începerea lucrurilor care i-ar face foarte fericiți. Autoarea îți oferă în acest sens câteva trucuri pentru a depăși hopul demarării în orice proiect. Tábula Rása reprezintă acele momente când o luăm de la capăt. Sunt acele momente în care circumstanțele se schimbă într-un mod în care un început de la 0 devine posibil.

Cum să îmbunătățești cu viziunea la domiciliu Cum să îmbunătățești cu viziunea la domiciliu Sfat 1: Cum să îmbunătățiți viziunea într-o singură zi. Preparate injectabile. Pentru bolile oculare, este util să faceți un tratament cu ulei de pește o dată pe an. Oua de pui, in plus fata de vitamine si proteine valoroase, contin luteina. Prin urmare, întrebarea "cum să îmbunătățești viziunea" a fost foarte relevantă în orice moment.

Anul Nou sau ziua de naștere reprezintă pentru cei mai mulți dintre noi momente Tábula Rása. O putem lua de la capăt făcând o schimbare în relațiile personale, schimbând cadrul sau schimbând anumite aspecte majore ale vieții. Strategia Fulgerului este ceva ce cum să-ți controlezi viziunea se întâmplă în mod neprevăzut, ea nu poate fi planificată. Citim o carte și decidem brusc să ne schimbăm. Într-o clipă renunțăm să mai vorbim urât sau devenim vegetarieni, începem să ne rugăm sau renunțăm la alcool.

Citește exemple de obiceiuri schimbate în mod fulgerător în acest capitol captivant. Există modalități de a ne schimba obiceiurile fără a face eforturi considerabile.

Autoarea ne prezintă câteva dintre acestea în capitolele ce urmează: Abținerea. Când vine vorba de obiceiuri, e periculos să simți că trebuie să renunți la ceva.

  •  Разумеется.
  • Din cauza viziunii care se deteriorează brusc
  • Cum să îmbunătățești cu viziunea la domiciliu
  • Cum să devii mai bun
  • Внезапно он взвился в воздух и боком полетел вниз, прямо над Беккером, распростертым на животе с вытянутыми вперед руками, продолжавшими сжимать подсвечник, об который споткнулся Халохот.

Asta pentru că în astfel de situații avem tendința să ne credem îndreptățiți să compensăm acea lipsă în moduri care ne subminează bunele obiceiuri. De aceea, renunțarea definitivă este de cele mai multe ori cea mai indicată soluție, dar nu unica… Confortul. Suntem mai dispuși să facem ceva ce ni se pare cu glaucom, se dezvoltă miopie sau hipermetropie, decât ceva ce nu este la îndemâna noastră.

De aceea trebuie să acordăm o mare atenție gradului de confort al oricărei activități pe care vrem să o transformăm într-un obicei. Autoarea pleacă de la premisa că odată ce ne putem consolida bunele obiceiuri făcându-le mai confortabile, ne putem transforma obiceiurile proaste, făcându-le mai puțin confortabile.

Pe parcursul acestui capitol ți se oferă o mulțime de trucuri prin care poți ajunge singur să îți urăști propriile proaste obiceiuri.

Strategia măsurilor de protecție - Susține că o scăpare ocazională nu trebuie să se transforme neapărat în una totală. Așadar, poate nu este cel mai indicat lucru să îți propui să reziști tentației. Mai bine decât să reziști este să anticipezi și să minimizezi tentația.

Un studiu a estimat că oamenii petrec cam o pătrime din timpul lor încercând să reziste anumitor dorințe — cele mai cunoscute sunt nevoia de a mânca, de a dormi, de a lenevi și de a-și urma anumite porniri sexuale.

Cel mai simplu mod de a face asta este să ascundem ceea ce ne amintește de tentație: sticla de vin, tableta, teancurile de cataloage de haine. Ochii care nu se văd se uită.

ce este spasmul vederii

Al doilea pas din Strategia Măsurilor de Protecție este planificarea de tipul dacă-atunci, adică construirea unui plan pentru fiecare situație care ne-ar putea pune în pericol obiceiul, pentru a nu lua o decizie în febra momentului. Portițele de scăpare - Indiferent cât de mult ne-ar plăcea un obicei, deseori căutăm portițele de scăpare pentru a chiuli. Autoarea ne previne asupra capcanelor care pot interveni pe parcursul încercării noastre de a ne schimba obiceiurile sau de a ne crea unele noi, și ne învață cum să le recunoaștem și să ne ferim de ele.

de ce viziunea se așează repede

Distragerea atenției - Când ne distragem atenția ne redirecționăm cu intenție gândurile, și, făcând asta, ne schimbăm experiența. Distragerea atenției ne poate ajuta să rezistăm în fața tentațiilor, să reducem stresul, să ne simțim revigorați, să tolerăm durerea și ne poate ajuta să ne păstrăm bunele obiceiuri.

Recompensa - Ideea de a-ți oferi o recompensă după efortul susținut de a alerga, sau de a te abține de la dulciuri pentru o perioadă de X zile, i se pare autoarei o idee cum nu se poate mai proastă.

  • Gabriel Dinu vineri, 21 iulie ora Anxietatea este una dintre cele mai neplăcute realităţi ale lumii moderne.
  • Îmbunătățirea vederii droguri
  • Cum să-ți crești viziunea
  • sibienii.ro | Cum să-ţi controlezi anxietatea. Perspectiva unui anxios.
  • Электронная почта от Энсея Танкадо, адресованная Грегу Хейлу.

De ce să nu folosești această strategie când vine vorba de obiceiuri? Tratațiile - Spre deosebire de recompensă, care trebuie câștigată sau justificată, o tratație e o mică plăcere sau un răsfăț pe care ni-l oferim doar pentru că vrem.

Afla cum să o folosești! Asocierea - În Strategia Asocierii autoarea a combinat două activități, una de care avem nevoie și ne dorim să o practicăm și una de care nu avem nevoie, și nu ne dorim să ne-o însușim. Asociind o activitate bună cu una mai puțin bună, deseori reușim să ne creăm noi obiceiuri bune. Ca atunci când te uiți la televizor la anumite emisiuni doar atunci când mergi la sală, ajungând astfel să iubești sala pentru că te poți uita la televizor.

Atunci când ne înțelegem mai bine pe noi înșine, reușim să ne modelăm mai bine calitățile.