Cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii


Datorită acestui fapt, bolile cronice dispar pentru practicienii gimnasticii hormonale, energia organismului se normalizează, îmbătrânirea organismului încetinește, speranța de viață crește cu de ani. Trebuie să petreci doar de minute pe zi pe gimnastică, ar trebui să o faci imediat după trezire cel mai bine este să te trezești înainte de ora 6 a. Exercițiile sunt foarte simple, le puteți efectua fără să vă ridicați din pat.

Trebuie menționat însă că gimnastica hormonală tibetană trebuie făcută cu plăcere sau deloc.

cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii

Exercițiul 1. Freacă-ți mâinile Întins în pat, frecați-vă mâinile timp de secunde, palmele ar trebui să devină fierbinți. Acest exercițiu vă va ajuta, de asemenea, să diagnosticați starea propriului dvs.

Dacă palmele sunt uscate și fierbinți,  atunci totul este în ordine cu energia corpului tău. Dacă palmele sunt calde după frecare, biocâmpul este redus ușor. Dacă palmele nu se încălzesc deloc și devin umede  - Acesta este un semn sigur că corpul tău a eșuat, are probleme grave. Astfel de oameni suferă adesea de distonie vegetovasculară. Oricare ar fi palmele, treceți la următoarele exerciții de gimnastică hormonală tibetană, deoarece vă vor scuti de toate defecțiunile și bolile.

Exercițiul 2.

cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii

Palming: refacerea vederii și culoarea naturală a părului După ce frecați palmele, puneți-le pe zona ochilor. Apăsați ușor asupra lor, menținând ritmul: 1 secundă - 1 mișcare. Trebuie să faceți 30 de astfel de mișcări în 30 de secunde. După aceea, nu vă grăbiți să vă îndepărtați palmele din ochi, lăsați-le în această poziție pentru încă 30 de secunde și dacă suferiți de o vedere slabă, atunci pentru 2 minute.

Cum de a îmbunătăți viziunea? Ce să mănânci?

Într-un mod atât de simplu, vă puteți îmbunătăți vederea, deoarece globul ocular și toți receptorii din jur sunt alimentați. Interesant este că, pe lângă vedere, culoarea naturală a părului este restabilită.

cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii

Am fost angajat în această gimnastică de mult timp și având o experiență în studierea diverselor sisteme de sănătate, am făcut câteva precizări și completări la acest complex. În exercițiul cu ochii, lucrăm cu glanda glandei pineale, care este asociată cu modul în care corpul nostru percepe schimbarea de zi și de noapte.

Închideți bine ochii, 5 secunde; Clipiți repede și fără încordare timp de 2 minute; Faceți un punct din plasticină și lipiți-l pe fereastră. Alege un obiect îndepărtat, privește distanța timp de câteva secunde, apoi în acest moment. Repetați de 8 ori; Stai drept, închide ochii strâns timp de câteva secunde, apoi deschide-i larg, larg.

Această glandă este foarte importantă pentru ca organismul să se odihnească noaptea între 21 și 22 ore, iar de la dimineața - treaz. Și acest ritm va fi stabilit atunci când vom face un exercițiu atât de simplu.

De asemenea, cu acest exercițiu, melanina va fi mai bine produsă, care este un antioxidant foarte puternic și ne oferă tinerețe, precum și culoarea pielii, culoarea părului, culoarea ochilor. În plus, vederea se îmbunătățește. În anii 80, un grup de specialiști sovietici a instalat o centrală în munții Tibetanului.

Scapati de ochelarii de vedere! Multi oameni si-au imbunatatit vederea cu ajutorul acestei metode.

Acolo s-au întâlnit cu călugării de la mănăstirea locală. Liderul de brigadă le-a înmânat o linie electrică. Călugării nu aveau nimic de rambursat pentru acest dar generos și au mulțumit muncitorilor împărtășind cu ei secretele gimnasticii pentru longevitate.

După 20 de ani, unul dintre inginerii echipei respective a povestit această poveste în Komsomolskaya Pravda. În anii 80, s-a simțit extraordinar datorită exercițiilor practice care foloseau metodologia tibetană. Sincer, nu am găsit pe Internet această problemă a lui Komsomolskaya Pravda.

cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii

Am aflat această poveste din videoclipul Olgei Orlova, mulțumită ei pentru că a făcut această tehnică accesibilă tuturor. Complex de gimnastică hormonală întins în pat Exercițiile acestei gimnastici se fac culcate în pat după ce te trezești.

TGN9 - Exercitii ochi - typepad - List | Diigo

Cel mai bine înainte de 6 a. Nu sunt necesare abilități speciale pentru acest lucru, totul este foarte simplu și nu durează mult timp, minute pe zi sunt suficiente. Principalul lucru este să observați etapele acțiunilor, exercițiile sunt făcute într-un complex, și nu separat. Exercițiul numărul 1 Întins pe spate, ridicați mâinile în sus și uniți-vă palmele împreună, apoi faceți mișcări scurte de frecare palmele sus și jos. Cu ajutorul acestei acțiuni ingenioase, starea generală a biocâmpului este diagnosticată.

Dacă palmele sunt uscate și fierbinți, atunci energia corpului tău este bine, dacă sunt ușor încălzite, adică există unele defecțiuni, iar dacă sunt reci sau ude, acest lucru indică probleme cu sistemul vegetativ-vascular și un nivel scăzut de energie.

Îmbunătățirea Vederii cu Ajutorul Hipnozei?

Indiferent de rezultat, treceți la următorul exercițiu. Exercițiul numărul cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii Aplicăm plăcuțele de palmier încălzite pe ochii închiși și facem mișcări ușoare de presiune.

Suficient 30 de mișcări în 1 secundă.

Sfaturi generale: dacă aveți probleme de vedere, ar trebui să utilizați produse naturale cu tratament termic minim, care sunt ușor și bine digerate.

Cel mai bine este să te consideri pe tine însuți. Dacă aveți o vedere slabă, lăsați după al treisprezecelea apăsare a palmei ochilor timp de minute.

Acest lucru va încălzi ochii, îi va hrăni cu energie și va ajuta la refacerea vederii. Exercițiul numărul 3 Repetați primul exercițiu și puneți palmele pe urechi și faceți aceleași acțiuni de presiune ritmică ca în lecția precedentă. Numărăm 30 de mișcări în 1 secundă. Aplicăm pumnii în partea inferioară a feței, astfel încât degetele să fie în spatele urechilor.

cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii

ce afectează vederea Începem să facem mișcări cu mâinile în sus și în jos, de la urechi până la bărbie și în direcția opusă. Se dovedește un fel de facelift. Alerga de 30 de ori. Numărul exercițiului 5 Punem palma dreaptă pe frunte și o presăm cu palma stângă. Facem mișcări ale mâinii de la un templu la altul și invers. În 30 de secunde facem 30 de mișcări. Exercițiul numărul 6 Acest exercițiu se face și culcat, dar perna trebuie să fie așezată astfel încât capul să se ușureze.

Punem palma stângă în dreapta și o ridicăm deasupra capului, la o distanță de aproximativ 5 cm. Facem 30 de mișcări de la coroană la frunte și în sens invers. Numărul de exercițiu 7 Mâinile sunt exact în aceeași poziție ca în exercițiul precedent. Dar de această dată ne mișcăm mâinile de-a lungul traiectoriei - de la urechea stângă la dreapta și la spate. O facem de 30 de ori. Exercițiul numărul 8 Punem mâna dreaptă pe glanda tiroidă, iar cu mâna stângă descriem arcul de la glanda tiroidă la ombilic și în sens invers.

A treia oară, aplicăm mâna stângă la dreapta și o coborâm pe stomac. Numărul exercițiului 9 În poziția în care am terminat acțiunea anterioară, începem să lovim stomacul în sensul acelor de ceasornic. Doar 30 de revoluții. Exercițiul numărul 10 Ridicați brațele și picioarele într-o poziție verticală și faceți mișcări circulare cu mâinile și picioarele.

De câteva ori într-o direcție și de mai multe ori în sens opus. Apoi începem să ne strângem mâinile și picioarele. Această lecție poate fi împărțită în 2, separat pentru mâini și separat pentru picioare, dar poate fi realizată împreună.

Exercițiul numărul 11 Ne așezăm și ne frecăm picioarele. Mai întâi picioarele, apoi se ridică mai sus și se masează patella, apoi șoldurile.

Regulile de aur și exercițiile de sănătate pentru sistemul Nishi de Katsudzo Nishi

Rezultatele plăcute din tehnică pot fi simțite după prima lecție. Creierul se trezește mai repede din somn, corpul este umplut cu o încărcătură de vivacitate și forță. Articulațiile se încălzesc, sângele începe să circule mai bine. Dar pentru vindecarea corpului și pentru efecte mai vizibile, trebuie să o faceți zilnic timp de câteva luni. Iată o listă a rezultatelor pozitive la care contribuie această gimnastică: îmbunătățirea vederii și a auzului normalizarea tensiunii arteriale îmbunătățirea tractului gastro-intestinal crește imunitatea Din recenziile persoanelor care practică această tehnică de mult timp, putem concluziona că folosind-o puteți scăpa de boli cronice și chiar de tumori.

Pare fantastic că acțiunile atât de simple pot aduce astfel de rezultate. Deși toate acestea au o justificare complet de înțeles, deoarece în timpul acestor exerciții sunt masate punctele responsabile pentru diferite organe, fluxurile interne de energie sunt activate și chakrele deschise. Contraindicații de gimnastică tibetană Nu există contraindicații stricte pentru efectuarea gimnasticii hormonale tibetane.

Dar este mai bine să vă abțineți de la ea după operații și în timpul sarcinii. Dacă aveți îndoieli dacă puteți efectua aceste exerciții, consultați medicul.

De asemenea, trebuie avut în vedere că dacă aveți boli cronice, atunci în timpul unui curs de gimnastică hormonală, simptomele se pot intensifica. Aceste reacții adverse sunt asociate cu faptul că boala este, așa cum a fost, fiind extrasă din corp. În videoclipul ei, Olga Orlova spune că, după 2 săptămâni de exerciții fizice zilnice, durerea urechii s-a intensificat, dar a continuat să practice și a scăpat curând de inflamația cronică.

Gimnastica hormonală tibetană, recenzii și rezultate Pe Internet nu există prea multe recenzii cu privire la această gimnastică, iar unele dintre ele sunt contradictorii. Puteți găsi atât pozitive, cât și negative.

cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii

Crede-le sau nu, depinde de toată lumea. Iată câteva recenzii pozitive pe care le-am găsit: Complexul constă din 11 exerciții de 30 de secunde, astfel încât se dovedește că este nevoie de 5 minute și jumătate pentru a-l finaliza.

Cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii că o tehnică atât de simplă și rapidă merită atenție. Dacă nu l-ați încercat încă, atunci încercați și, dacă îl practicați deja, împărtășiți-vă impresiile în comentariile la articol.

Video master class despre gimnastică hormonală Videoclip cu Olga Orlova cu o explicație detaliată a gimnasticii Cu stima, Ruslan Zvirkun.

Această gimnastică tibetană, cu cea mai largă gamă de efecte de vindecare asupra sistemului hormonal și asupra corpului uman în ansamblu, a ajuns pe portal într-un mod magic minunat. Iar a doua zi a început să stăpânească. După ceva timp, trimițând linkul către prieteni apropiați, am decis să-l trimit unui prieten nou. Și care a fost surpriza noastră generală când s-a dovedit că acest prieten a primit și informații despre această gimnastică prin poștă, doar eu am primit un videoclip, iar el a primit textul exercițiilor.

Punând ambele jumătăți ale monedei, am obținut o imagine holistică. Acum îl aducem la cunoștință. Aceasta este o gimnastică hormonală surprinzător de simplă, care a fost practicată pe scară largă de călugări de sute de ani într-una din mănăstirile din Tibet.

  • Viziunea 0 75 este rea
  • Cum de a restabili vederea la domiciliu? - Inflamație September
  • De ce ar trebui sa facem exercitii fizice?
  • Cum de a îmbunătăți viziunea? Ce să mănânci? - Insomnie
  • Ce să faci fără să-ți strângi ochii

Gimnastica se ține în fiecare zi: în fiecare dimineață, imediat ce te trezești. Exercițiile durează doar 5 până la 15 minute, în funcție de gradul de dezvoltare al exercițiilor și vă permit să mențineți funcționarea normală a corpului și a tuturor organelor hormonale în timpul zilei. Aplicație practică  Această gimnastică crește speranța de viață cu o medie de de ani, aproape aceeași cu practica meditației, care afectează foarte bine indicatorii de sănătate fiziologică, psihologică și emoțională.

Succesul din ambele practici, gimnastică și meditație, este direct legat de regularitatea performanței. Puteți combina, de asemenea, practicile care alternează între ele. Când începeți gimnastica și meditația, ar trebui să înțelegeți în același timp că sunt incompatibile cu consumul de alcool, fumatul de tutun, ca să nu mai vorbim de medicamente.

Aceste practici par să te transfere pe cum să îmbunătățiți vederea cu ajutorul gimnasticii unei vieți sănătoase în ritm cu Universul. Este recomandabil să completați gimnastica înainte de 6 dimineața.

Scapati de ochelarii de vedere!

Puteți medita înainte sau după gimnastică, precum și seara, înainte de a merge la culcare pentru a calma mintea și emoțiile la sfârșitul zilei. Dacă sunteți interesat să practicați meditația, vă puteți alătura grupurilor săptămânale de meditație online, care au loc miercuri la și ora Moscovei, pe această pagină.

Această gimnastică a fost publicată la Komsomolskaya Pravda la un moment dat de către un inginer din Uniunea Sovietică, care încă trăia, care a luat parte la construcția unei centrale din Tibet. Călugării i-au oferit inginerului această gimnastică hormonală pentru a lua inițiativa de a conduce electricitate în satul lor. Cu toate acestea, vă vom oferi ceva a cărui valoare veți realiza în 20 de ani. În prezent, inginerul are 84 de ani și este activ, viguros, în mintea dreaptă și se simte grozav, datorită multor ani de practică în aplicarea acestor exerciții.