Gimnastica pentru a îmbunătăți acomodarea vederii


Muschii ochiului Descrierea exercițiului Trebuie să spunem imediat că, în plus față de complexul universal de exerciții, care este absolut potrivit pentru oricine nu are o asemenea presiune asupra ochilor, există multe alte tehnici speciale care ajută la corectarea viziunii pentru diverse încălcări ale acesteia.

Unele exerciții pentru ochi în diferite complexe se suprapun, altele sunt specifice, dar toate sunt concepute pentru a îmbunătăți viziunea. Exerciții universale pentru ochi pentru a îmbunătăți acuitatea vizuală Acest complex constă în câteva exerciții simple care se vor dovedi utile persoanelor ale căror activități sunt asociate cu o tulpină constantă a ochilor.

Dar poate fi de asemenea benefic pentru cei care, din diverse motive, au început să dezvolte o scurtă percepție, de exemplu, copiii de vârstă școlară în scopuri terapeutice și preventive. Și nu este necesar să se efectueze întregul complex de exerciții. Puteți alege acelea care vă plac și le puteți executa la un anumit moment. Cu alte cuvinte, încărcarea pentru ochi ar trebui făcută în rutina zilnică și făcută exerciții regulate. Ne inchidem ochii si ne gandim la placut, in timp ce mascam pleoapa superioara si inferioara cu tampoanele degetelor.

Faceți acest lucru drept, mutați-vă cu masajul pleoapei superioare în colțul exterior al ochiului. Masand pleoapa inferioara, ne mutam in directia opusa, spre coltul interior. Este o relaxare excelentă pentru ochi, utilă pentru stimularea circulației sanguine. Închizîndu-ne ochii, punem degetele indexate, de mijloc și de inel împreună pentru totdeauna. Pentru câteva secunde, nu puneți prea multă presiune pe pleoapă și lăsați mâinile să plece.

Se recomandă o presiune de ori. Exercitiile sporesc circulatia sangelui si schimbul de fluide. Amintiți-vă, ca un copil care a jucat jocul cu același nume, a trebuit să vă închideți ochii foarte strâns, astfel încât nimeni să nu fie bănuit de peeping.

Același lucru vom face acum, mai confortabil ședinței pe un scaun astfel încât, în timpul exercițiului, să nu piardă echilibrul. Închideți cu fermitate ochii literalmente timp de secunde, apoi deschideți-i pentru același timp, lăsând pleoapele să se odihnească.

Acest exercițiu poate fi repetat între 5 și 8 ori. Ajută ochii gimnastica pentru a îmbunătăți acomodarea vederii ușureze tensiunea, îmbunătățește tonul mușchilor pleoapelor, stimulează alimentarea cu sânge a ochilor. E mai simplu aici. Aveți nevoie de un minut, fără a vă ridica de pe scaun, blindu-vă activ ochii. Se recomandă să vă țineți capul drept. Acest exercițiu este un exercițiu bun pentru pleoape și îmbunătățește circulația sângelui în organele de vedere.

În primul rând, pentru câteva secunde, ne uităm la obiectul îndepărtat ales înainte de noi. Apoi, mutați-vă privirea mai aproape, timp de secunde, focalizați-o pe unghia degetului arătător. Degetul trebuie să fie în fața nasului la o distanță de aproximativ 30 cm de acesta.

Un pic de odihnă și repetați exercițiul de cel puțin ori.

miopie la 50 de ani

Scopul nostru este sfârșitul creionului, ne uităm la el cu ambii ochi timp de secunde. Apoi, în același timp, închidem ochiul drept cu o mână liberă, iar cu stânga privim spre țelul nostru. După 5 secunde, scoateți palma și studiați din nou creionul cu două ochi. Repetați exercițiul, închizând ochiul stâng. Ie alternativ, priviți țintă cu două ochi, apoi cu ochiul stâng, din nou cu două ochi și, în cele din urmă, cu ochiul drept.

Repetați ciclul complet de 5 ori.

Aceasta este o pregătire excelentă a mușchilor ochilor și concentrarea lor asupra subiectului. Apăsând ușor una dintre brațe la cot și ridicând degetul arătător, descrieți încet înaintea unui semicerc și întoarceți mâna în poziția sa inițială, fără să vă luați ochii gimnastica pentru a îmbunătăți acomodarea vederii pe vârful degetului.

Se recomandă repetarea de cel puțin 10 ori. Exercițiul este conceput pentru a antrena mușchii responsabili de mișcarea ochilor în direcția orizontală, îmbunătățește coordonarea și sincronizarea mișcărilor globilor oculari. Sus și jos. Exercitarea, identică cu cea anterioară, trebuie doar să urmeze mâna, trecând de sus în jos și înapoi, antrenând astfel mușchii responsabili de mișcările verticale ale organului de vizibilitate al perechii. Instruim mușchii ochilor pentru a efectua mișcări complexe.

Alternativ, ridicați ochii spre cer, lăsați-i să meargă pe podea, apoi priviți spre dreapta și spre stânga. Ordinea poate fi modificată periodic, ceea ce îmbunătățește coordonarea.

Desenați crucile cu ochii ori. Descrieți cercul din fața dvs.

Corectorul ochilor

Cercul este desenat alternativ de-a lungul direcției săgeții și în direcția opusă. Repetați ciclul complet al mișcării mâinii 2 crestături de 5 ori. După aceea, coborâm pleoapele și rotim din nou ochii în ambele direcții. Ambele exerciții îmbunătățesc activitatea aparatului vestibular, antrenând mișcări complexe ale ochilor. În antrenor de ochi viziune. Repetați exercițiul "Crosses", închizând ochii.

  • TGN9 - Exercitii ochi - typepad - List | Diigo
  • Metodă eficientă pentru restabilirea vederii - Cum de a restabili vederea
  • Cum să mărești vederea pentru o vreme
  • Cum de a îmbunătăți viziunea? Ce să mănânci? - Insomnie

Ține-ți capul în continuare. Repetați de ori. Aceasta este o abilitate excelentă de a menține tensiunea statică. Exercițiu pentru a fixa vederea. În primul rând, timp de secunde, ne uităm la un anumit obiect, apoi ne uităm la vârful nasului și rămânem pe el timp de 5 secunde.

există multe puncte de vedere

Repetați exercițiul de ori. Astfel, pregătim capacitatea de a fixa o vedere asupra obiectului dorit, chiar dacă se află foarte aproape.

Exercitiul se face in picioare in mijlocul camerei, latimea umarului picioarelor. Mai întâi coborâm capul și ne uităm la picioarele piciorului drept, apoi înțelegem capul și privim colțul superior al stângii camerei.

Repetați același lucru cu piciorul stâng și cu colțul din dreapta al camerei. Acesta este un exercițiu pentru coordonarea mișcărilor capului și ochilor. Evaluarea distanței este probabil cel mai dificil exercițiu care necesită anumite abilități.

Stăm cu fața la perete la o distanță de metri de el. Din punct de vedere mental, tragem o linie în fața noastră, conectându-ne ochii și peretele și încercând să-i determinăm mijlocul, la acest punct imaginar și să fixăm vederea.

din care vederea poate scădea brusc

Apoi, segmentul următor este împărțit din nou mental la jumătate și se uită la noul mijloc. Același lucru se face și cu cel mai apropiat segment, care este a patra parte a liniei noastre drepte, adică fixa o privire la mijlocul lui.

Repetăm încă o dată încă 4 ori. Cu acest exercițiu destul de complicat, antrenăm toți mușchii din afara și din interiorul globului ocular și, de asemenea, învățăm să evaluăm vizual distanța față de obiect. Dacă vă exercitați în mod regulat care este de aproximativ 10 minuteefectuând exerciții oculare pentru a vă îmbunătăți viziunea, nu numai că puteți preveni dezvoltarea miopiei, dar și îmbunătățiți în mod semnificativ percepția vizuală și claritatea acesteia.

Motivul pentru acest comportament este faptul că, la o distanță mai mare de 40 cm, persoana cu o vedere scurtă nu poate distinge cu greu părți mici, imaginea obiectelor devine vagă. Cauza miopie poate fi dimensiuni disproporționat de mare a globului ocular, schimba forma corneei, leziuni traumatice ale ochiului, modificări sclerotice ale cristalinului, spasme musculare ochi, în care apar defecțiuni în organul de vizibilitate al sistemului optic.

Distorsiunea imaginii obiectelor îndepărtate poate gimnastica pentru a îmbunătăți acomodarea vederii o consecință a formei și dimensiunii neregulate a globului ocular sau a refracției precoce a luminii în sistemul optic al ochiului. Foarte des, o astfel de patologie, cum ar fi miopia, începe să se dezvolte în copilărie sau adolescență, afectând negativ progresul copilului. Aceasta provoacă nu mai puține probleme la gimnastica pentru a îmbunătăți acomodarea vederii.

Corectarea acestei afecțiuni poate fi efectuată cu ajutorul unor ochelari speciali cu lentile concave, dar acest lucru nu ajută la eliminarea complet a problemei. Dar dacă tratamentul este întărit cu exerciții speciale care îmbunătățesc aprovizionarea cu sânge a țesuturilor oculare, ajutați-i să se relaxeze cu suprasolicitarea și să antreneze mușchii motorului, rezultatul va fi mai încurajator.

Deci, hai să mergem direct la exerciții: Incepem cu masajul ochilor, usor fara o presiune puternica masand pleoapele cu degetele indexate ale ambelor maini. Masajul se efectuează timp de ,5 minute și ajută ochii să se relaxeze înainte de antrenament. Acum încercați să faceți un exercițiu simplu, mișcând în mod activ privirile de 10 ori în sus și în jos, apoi la fel de mult de la o parte la alta. Fără a vă închide ochii și a roti doar ochelarii, să încercăm să tragem un cerc.

În acest caz, se recomandă alternarea mișcărilor ochilor în sensul invers acelor de ceasornic. De asemenea, va fi util să-i exercitați pe Blind Man din complexul universal, când cea mai grea vedere să închideți ochii strâns și să vă deschideți ochii larg. Acum ajungem la un metru și jumătate de la perete în centrul său.

Ochii încep să se miște în diagonală, realizat mental pe dreptunghi de perete, ca și cum unește colțurile opuse dreapta sus și stânga jos, stânga sus și dreapta jos o linie dreaptă. Nu uitați de mișcarea intensă, în timp ce nu aveți nevoie să închideți ochii strâns. Să încercăm să ne gândim la nas, reducându-ți ochii la asta.

Metodă eficientă pentru restabilirea vederii

Faceți de cel puțin 5 ori. O instruire excelentă a viziunii apropiate și îndepărtate constă în alternarea vizualizării de la o distanță de doi metri anterior lipită pe o geantă de sticlă cu un cerc de hârtie mic de culoare strălucitoare și obiecte care se află în spatele geamului.

Ie vizualizarea trebuie să se concentreze constant pe marcajul de pe fereastră, apoi pe obiectele îndepărtate. Prin efectuarea exercițiilor de mai sus pentru ochi pentru îmbunătățirea vederii prin restabilirea alimentării normale de sange la ochi, ar trebui să păstreze întotdeauna în minte plină respirația profundă, deoarece scopul formării este de a îmbunătăți țesutul celular ochi respirație.

Și acum să mergem la formarea tuturor tipurilor de mușchi din organul de viziune: Luăm un creion obiect cu o mână și o ținem vertical în fața noastră la lungimea brațului. Ne fixăm o privire asupra creionului și începem încet să ne luăm mâna, în timp ce ne uităm încă la obiectul nostru. Urmăm obiectul numai cu un ochi, lăsând capul în continuare.

Sfaturi generale: dacă aveți probleme de vedere, ar trebui să utilizați produse naturale cu tratament termic minim, care sunt ușor și bine digerate.

Prin schimbarea mâinii, repetăm exercițiul, mutându-ne ochii în altă direcție. Repetați exercițiul, urmărind mișcarea creionului nu numai cu ochii, ci și răsuciți capul. Câteva secunde ne uităm la distanță, nu ne străduim ochii. Apoi ridicați creionul la nivelul ochilor distanța față de obiect nu trebuie să depășească 40 cm și fixați o privire asupra acestuia.

  • Struguri pentru vedere

Acum privim alternativ, apoi pe un creion, apoi în depărtare. Păstrați creionul la același nivel gimnastica pentru a îmbunătăți acomodarea vederii distanță. Timp de câteva secunde ne uităm la el cu două ochi, apoi cu același gimnastica pentru a îmbunătăți acomodarea vederii drept și stâng, închizând unul sau altul cu mâna.

Acum, miscam creionul in mana intinsa in fata ochilor in directii diferite, urmarindu-l constant cu ambii ochi. Mentally trage o figură de "8" în fața noastră și să încerce să se uite în jurul valorii de jurul cu întreaga linie. Așteptăm cu nerăbdare, deschizându-ne ochii larg, apoi privindu-ne, ca și cum am examina un obiect în depărtare și, în cele din urmă, am relaxat mușchii pleoapelor, ne acoperim ochii.

Utilizăm o versiune de buzunar a mesei pentru a verifica viziunea utilizată în oftalmologie. Pornim iluminatul bun și ținem mâna la masă, examinăm cu atenție scrisorile, începând de la cele mai mari și treptat spre cei mici. Ne privim cu atenție fiecare scrisoare și ne observăm cât de clar ni se pare. Apoi, închideți perdelele, opriți lumina și aprindeți lumânarea. Luăm o carte cu un font mic și de la o distanță de 25 cm citește 3 pagini din orice lucrare. Vizibilitatea fontului trebuie să fie astfel încât textul să fie citit cu o anumită tulpină a ochilor.

Alternând ambele exerciții, puteți obține o acuitate vizuală crescută cu miopie. De asemenea, puteți să vă antrenați pe o masă de dimensiuni mari, agățându-l la o distanță de 3 metri. Treptat, această distanță trebuie mărită la 6 metri, încercând să vedeți clar toate literele.

Tulpina ochilor puternici nu ar trebui gimnastica pentru a îmbunătăți acomodarea vederii fie, așa că am urmat o bună iluminare și de multe ori clipesc.

Alegem una din literele tabelului și, clipind în mod constant, priviți la ea, încercând să păstrați în memorie imaginea. Apoi închidem ochii și tragem mental înaintea noastră o imagine clară a scrisorii alese.

Corectorul ochilor - Retină September

Ochii se deschid periodic și încercați să vedeți în tabel o imagine la fel de clară pe masă. Rezultatul ar trebui să fie o imagine mentală și reală a unei anumite litere care este egală în claritate. O bună pregătire pentru ochi cu miopie va fi vizionarea obiectelor care se mișcă din fereastra de transport urban pe drumul spre și de la locul de muncă.

Repeta exercițiile pentru antrenamentul mușchilor ochiului necesită de la 3 la ori, crescând treptat numărul de repetări. Este imposibil să exersați în timpul lecțiilor. Aceasta este, observăm o situație care este opusă miopiei. Citirea unei cărți, o persoană cu o vedere îndelungată o va ține într-o mână întinsă, altfel scrisorile se vor uni. Ka și în cazul miopiei, corectarea stării se face cu ajutorul ochelarilor, dar lentilele sunt îndoite spre exterior.

Dar o astfel de măsură are un efect redus, dacă ochii nu se antrenează. Mai mult decât atât, exercițiile de ochi pentru îmbunătățirea vederii cu hipermetropia diferă foarte puțin de cele pentru miopie. Dar există exerciții speciale dezvoltate de diferiți autori pentru a rezolva această problemă. Să vedem cum altfel este posibil să efectuăm antrenamente de ochi cu strălucire: Se scrie pe bucata de hârtie 3 litere - P, B și O.

Dimensiunea literelor în înălțime trebuie să fie de 7 cm și jumătate centimetri. Suspendând o bucată de hârtie pe perete, ne mutăm de la ea la o distanță vizibilă clar de litere. Să ne concentrăm asupra primei litere, apoi să privim spațiul gol al foii spre dreapta și spre stânga. Privirea noastră doar glisează peste scrisoare, nu se oprește la ea.